نماشويي ساختمان ( شستشوي نما ) نماشويي ساختمان ( شستشوي نما )

راپلیست

نماشويي ساختمان ( شستشوي نما )

تعريف نماشويي ساختمان
نماشويي به كليه متد ها و ابزار و متريال هايي كه براي جرم زدايي كامل سطح بيروني ساختمان بكار گرفته مي شود اطلاق مي گردد.

تميز كردن نماي ساختمان با استفاده از ابزار و متد هاي گوناگوني صورت مي گيرد . استفاده از ابر و طي و كف، واتر جت صنعتي 120 الي 300 بار ، واتر سندبلاست ،اسيد شويي ، يوو اف و…. روش هاي عمده براي نماشويي ساختمان مي باشد.

نماشويي ساختمان به كاري گفته مي شود كه افراد متخصص اين امر با طناب هاي مخصوص و تجهيزات حرفه اي اقدام به شستشوي نماي ساختمان مي كنند. نماشويي براي ساختمان هاي مرتفع و انواع متريال انجام مي شود از قبيل شستشوي نماي شيشه اي ، نماي سنگي ، نماي كامپوزيت ، نماي سيماني و غيره ، در واقع نماشويي ساختمان به از بين بردن جرم ها ، كثيفي ها و آلودگي ها از سطح نماي ساختمان ها گفته مي شود و در شهرهاي صنعتي و بزرگ نماشويي ساختمان بيشتر از شهرهاي ديگر انجام مي شود.سرويس شستشوي نماي ساختمان داراي تعرفه ثابتي نمي باشد.

بلكه بسته به نوع نما و ميزان جرم و كثيفي مورد استفاده قرار مي گيرد.

ميانگين هزينه اين خدمات3000 تومان الي 11000هزار تومان مي باشد.

تيم خدماتي و كاري راپليست با بهترين امكانات و استفاده از دستگاه هاي پيشرفته نماشويي و مصالح مرغوب و استفاده از مواد نانو و ضد آب در پايان كار براي دوام و تميز شدن بيشتر و تحويل كار با بالاترين كيفيت در سراسر تهران آماده ارايه خدمت به شما عزيزان مي باشد.

سابقه فعاليتي ما در انواع نماها و انواع ساختمان ارتفاع زياد و كم و مكانهاي مختلف و استفاده از نيروي كار متخصص و كاربلد باعث رضايتمندي فوق العاده كارفرما ها و مشتريان ما در سال هاي اخير شده است و همواره به كيفيت و تضمين خدمات خود انديشيديم.

براي در خواست خدمات نماشويي ساختمان مي توانيد در 24 ساعت 7 روز هفته با شماره 09128501353 تماس حاصل نماييد.

اهميت نماشويي يا شستشوي نما
نماشويي ساختمان و شستشوي نما از معدود خدمات ساختماني مي باشد كه سخت و دشوار و در عين حال نقش اساسي در زيباسازي و نوسازي ظاهر ساختمان دارد.  نماشويي ساختمان و شستشوي نما جزء كارهاي تخصصي در اين صنعت مي باشد.

نوع و طريقه نماشويي و شستشوي نما ساختمان و همچنين تعرفه قيمت نماشويي به طرح ، مدل و جنس نماي ساختمان، شرايط و مكان جوي از نظر جغرافيايي و شهري كه ساختمان در آن قرار دارد بستگي دارد.

اهميت نماشويي يا شستشوي نما در زيبايي شهر بسيار حائز اهميت است و همچنين جذابيت خاصي به ساختمان مي دهد و شهروندان لذت مي برند .

همانطور كه اطلاع داريد و گاها به آن توجه هم مي كنيد نماي كلي ساختمان است كه يكي از مهمترين قسمت هاي زيباي يك ساختمان بشمار مي آيد.

اين توجه مي تواند از پيچ و رولپلاك نما ساختمان و سنگ ها تا شستشوي نما و ديگر موارد را در بر داشته باشد .

طي مدت زماني مي بينيم كه نماي ساختمان جلوه خودش را از دست داده و ديگر زيبايي سابق را ندارد.

اما شما مشتريان عزيز با مواجهه با اين مشكل مي توانيد با اقدام به نماشويي يا به عبارتي شستشوي نماي ساختمان خود اين ايراد را رفع كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/2 ساعت: ۰۹ توسط:rappelist :